Hästboxar

P

peter61

Hej. Är det någon som har erfarenhet om hästboxar som finns på marknaden? Har bland annat försökt få priser från olika ställen med sämre resultat. Tillverkarna tycks ha bråttom eller....

Sv: Hästboxar

Vi bygger våra själva. Du får nog ge på dom igen. Vet att många är nöjda med holma stallet.

Hej... har köpt 3 boxar från city box.Är jätte nöjd med dem.
trevligt bemötande hos city box och snabb leverans..dock lite pyssel med att få i hop dem....

Jag har ingen erfarenhet av sådant.. Jag bygger mina boxar själv... Eller ja pappa och min sambo gör det:D

Men iallafall så hade jag nog köpt av det stället där jag fick ett trevligt bemötande och där säljaren tar sig tid med att gå igenom alla detaljer! :)

Rekommenderar också City-Boxen.
Otroligt bra service och de vet vad man själv kanske inte tänker på vad som behövs etc. Har precis idag beställt lärkboxar av dom etc.
//Jezz

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 831
Senast: ako
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 322
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 273
Senast: Edla
·
Hästvård Hej! Tänkte höra om någon hade liknande erfarenheter. Mitt kallblod har återkommande problematik med magsår just vintertid av någon...
Svar
16
· Visningar
1 364

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka