I
Isidor
Hej Om man har en häst som aldrig har sett ett eller hört ett tåg. Men som kanske flyttar till ett ställe där det går tåg hela tiden . Vad tror ni är det svårt att vänja dom vi det ???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
niphredil skrev:Men törs man verkligen ha hästen i hage bredvid spåret med tanke på vad som hänt?
niphredil skrev:Men törs man verkligen ha hästen i hage bredvid spåret med tanke på vad som hänt?
Får väl föreslå det för byggnadsnämnden här i kommunen och se om dom nappar .Görel skrev:Flytta hela gården
Just det, folk med stavar o pinnar måste vara farliga! Det påminer väl för mycket om spön och det vet man ju vad folk gör med dom!Görel skrev:Min häst står på en gård där majoriteten hagarna ligger vid järnvägen. Skulle man ställa alla hästar i hagarna som inte ligger där skulle man få ha mer än dubbelt så många hästar i hagarna än vad som är lämpligt
Och jag håller med dig, tidigare var min hästs hage granne med ett motionsspår, och det gjorde mig mera orolig! Där hände det också saker, vilket det inte gjort i nuvarande stall.