Hästar med höga startpoäng!!??

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Tant Acka
  • Startdatum Startdatum
T

Tant Acka

I min ensamhet satt jag och funderade på hästar med extremt höga startpoäng. Vilka kommer ni att tänka på?? Jag slänger in mitt förslag: Gigant Neo 58 513 poäng. (Inser genast att Eject kan slänga sig i väggen med sina 1650 poäng.)

Sv: Hästar med höga startpoäng!!??

Commander Crowe 25120 startpoäng Lord Capar 14431 startpoäng Opal Viking 36643 startpoäng...

abbe hade 1920 innan han nollade senast... nu e de inte sååå mycket kvar..

å jag tyckte han hade gigantiskt mycket...

men där trodde ja fel ...

:eek: Adrian Chip har nästan inga alls i jämförelse, bara 23.111. Och Giant Diablo bara 15.153.

Dom får göra nya proppar tilll löpen! Lägst 20000 i startpoäng. hehe

I min ensamhet satt jag och funderade på hästar med extremt höga startpoäng. Vilka kommer ni att tänka på?? Jag slänger in mitt förslag: Gigant Neo 58 513 poäng. (Inser genast att Eject kan slänga sig i väggen med sina 1650 poäng.)

ursäkta trådkapningen..men äger Tant Eject??
-lite kul i så fall,för stog och kollade på honom på kriterieaktionen..

ursäkta trådkapningen..men äger Tant Eject??
-lite kul i så fall,för stog och kollade på honom på kriterieaktionen..

Vad kul!!! :D

Jodå, sambon har kört in, tränar och äger (m.flera).
Han var inte så snygg och korrekt i framstället då på auktionen, första köparna var fasligt missnöjda :crazy:, då köpte uppfödaren tillbaka honom och sen kom han hit till Norrland! :)
Nu har han vuxit till sig, 170 cm och nöjaktigt korrekt. Tävlar hyggligt också. :) :) :)

Jag minns att jag gillade hans stam,så ägaren tog ut honom och visade upp honom för mig-så såg jag hans x-iga framställ..
då tänkte jag att den blir det bara problem med..istället åkte jag hem med ett sto efter Gentle star,som inte blev någonting.
-Tänk som det kan bli.:confused:

Liknande trådar

Hästvård Hej! För tre veckor sedan tappade min häst en sko under en ridtur, hon har ganska kass hovkvalite.. hovslagaren kom dagen efter och...
Svar
6
· Visningar
749
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 866
Senast: mars
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 647
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
10 049
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon