hästägarförsäkran!?!

Status
Stängd för vidare inlägg.

fruxolisa

Trådstartare
Hej!

Jag skall vara med på en träningstävling med min halvfoderhäst den 1:a november. I Propositionen står det att vacc. intyg och hästägarförsäkran visas upp i sekreteriatet före urlastning. Ägaren kan inte hitta hästägarförsäkringen, gills det om man tar med senaste fakturan när försäkringen betalades in? :confused:

MVH Lisa

Sv: hästägarförsäkran!?!

Hästägarförsäkran är en blankett där du intygar att hästen är frisk och inte har kommit i kontakt med några smittor de senaste tre veckorna.

Var du får tag på en sådna har jag dock inte denn blekaste aning om. De tävlingar jag har anmält mig till via Tdb så har man gjort en hästägarföräskran på nätet vid anmälan.

/Linda

Sv: hästägarförsäkran!?!

Hästägarförsäkran är en blankett där du intygar att hästen är frisk och inte har kommit i kontakt med några smittor de senaste tre veckorna.

Var du får tag på en sådna har jag dock inte denn blekaste aning om. De tävlingar jag har anmält mig till via Tdb så har man gjort en hästägarföräskran på nätet vid anmälan.

/Linda

ok! till denna tävlingen anmälde man sig via telefon...ingen som vet hur jag kan få tag i ett sådant papper???

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 563
Hoppning Hej! I helgen red jag en Reg. 110 bed. A. Klassen efter min var en 120 bed. A. Tävlingsveterinär var på plats men då jag är lärd att...
Svar
16
· Visningar
10 325
Senast: Lady_S
·
P
Hästmänniskan § 3 Avtalstid Avtalet gäller 6 månader, from tom Senast 1 månad före avtalstidens utgång så är det möjligt att förlänga avtalet på 6...
Svar
10
· Visningar
1 551
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Nu kommer här ännu en fråga om stallplatser från mig. Tack för alla svar på de tidigare! Jag har nu hittat två stall där vi kan få en...
Svar
13
· Visningar
1 954
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka