Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar inte bli tårögd när jag sitter vid datorn, men nu blev jag det!
Då ber jag om ursäkt, jag stavade och slet så gott jag kunde
Lobell har redan svarat så bra på din fråga så nu ska jag gå och gömma mig i ett hörn och fortsätta följa den här tråden i tystnad.
Det finns inte en enda överviktig som inte vet att h-n väger för mycket.
Liksom alla rökare vet att rökning kan leda till stora skador på lungorna.
Ingen av dom har alltså behov av att få det kastat i ansiktet.
Ingen går ner i vikt eller slutar röka av spydiga kommentarer/föraktfulla blickar.
Det handlar ALDRIG om okunskap så ur den synvinkeln vinner man inget med att påpeka sånt som personen mer än väl redan vet..
*KL*
Jag skulle också vilja gå ner några kilo, men mina tidigare "metoder" funkar sådär när jag blivit hästägare måste jag säga... Jag har inte tid att gå ut och gå en timmas promenad varje dag t.ex.
Ibland blir jag ju svettig av att rida och vara i stallet, men för tillfället rider jag mest skritt och travrundor och det blir jag ju inte direkt trött av.
Vad kan man göra i stallet för att öka förbränningen tycker ni?
För all del, nog kan ni få ha er tråd ifred.
Förstår fortfarande inte varför just viktfrågor är så till den milda grad känsliga att man inte ens kan läsa utan att förvränga och överdriva det som eventuellt andas annan åsikt.
LIA
Försök lära unghingsten att gå "fot". Det slutar förvisso oftast med blåmärken men det är ju en endless mission så man kan hålla på månad ut och månad in om man vill
.
Som jag skrev så handlar det om personer som är stammisar när jag jobbade, som oftast varje dag köpte dubbla menyer och samtidigt beklagade sig.Och det där kallar du...?
Men HUR kan du veta att någon annan som DU dömmer inte har det precis som din vän?
Nej tack, jag skriver vad jag behagar (oftast!).Allvarligt, om det inte kommer bättre kommentarer från din mun så tycker jag enbart att du kan hålla din mun stängd. Jag är trött på att se att du fortsätter som du gör, det verkar inte ens som du har någon skam i kroppen som fortsätter helt oberört. Ibland får man faktiskt inse när man skall hålla truten för om JAG hade fått läsa något liknande som var riktat mot mig, då skulle jag antagligen vilja lägga mig ner och dö för ett tag. Du vet inte vilken typ av människa som sitter bakom datorskärmen.. Rätt vad det är så sitter det en psykiskt instabil tjej eller kille som kämpat så länge med livet, men får den skit du slänger i ansiktet på den där tjejen som du gjorde.. Skulle du vilja ha det på ditt samvete? Jag tycker att du ska skämmas, riktigt mycket och länge! Man FÅR ha egna åsikter, men ska man framföra dem så kan man göra det på ett smidigt sätt! Tycker dessutom att det är dags för dig att be om ursäkt och rannsaka dig själv och ditt beteende gentemot andra.
Som sagt, jag tål inte att se hästar ridas på det viset!Men när man möter kommentarer som den Lychantrope kastade ur sig så känner man bara förtvivlan. Uppgivenhet. Och en jädra massa ilska.