JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Häst sparkade person vid Livgardet
(Ridsport)
En person sparkades av en häst från Livgardets dragoner i Stockholm under eftermiddagen, och fick föras till sjukhus med ambulans.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
En kusk sparkades i ansiktet på stallbacken på Bergsåkers travbana i Sundsvall när en häst slog bakut under torsdagskvällen, och vårdas...
Hästnyheter
Kusken och tränaren André Eklundh sparkades av en häst.
Nu väntar operation och lång frånvaro.
– Tyvärr har fotknölen fått sig en...
Hästnyheter
När en person som jobbade på en ridklubb i Västervik skulle släppa ut hästarna blev hen sparkad så illa att den fick föras till sjukhus...
Hästnyheter
När du står där på djursjukhuset med en allvarligt sjuk häst – klarar du då att läsa igenom det finstilta i ett avtal och ta kloka...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vi har överlevt våran första start i muddypaws, lerigt, blött och jobbigt men jäkligt roligt.
Så får bli en start i september igen 🙈...
ii-ssa
1 minut sedan
Svar: 1 169
Visningar: 69 263
Hund
Blåsljud på hjärtat
Katthälsa Jag har haft en katt som vid ett tillfälle hade blåsljud när vi var hos vet. Ultraljudad av kardiologi ua, och blev 18 år innan han fick...
Sassy
12 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 425
Katt
Valp 2025
Övr. Hund Nej, det blir ingen valp i år som jag tidigare skrev. Planerna ändrades hastigt när jag fick möjlighet att bli fodervärd åt en två-årig...
AnneB
27 minuter sedan
Svar: 824
Visningar: 57 988
Hund