S
sandriiis
hej
ja har en häst som stegrar sig, hur ska jag få henne att sluta med det?
ja har en häst som stegrar sig, hur ska jag få henne att sluta med det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade slagit hästen mellan öronen med ett spö. Det behöver man bara göra en gång, sen brukar hästen inte stegra mer.. kanske låter väldigt elakt och hårt, men det brukar hjälpa. Men man måste vara noga med att göra det på en gång! och inte vänta tills hästen börjar gå ner..
Jag hade slagit hästen mellan öronen med ett spö. Det behöver man bara göra en gång, sen brukar hästen inte stegra mer.. kanske låter väldigt elakt och hårt, men det brukar hjälpa. Men man måste vara noga med att göra det på en gång! och inte vänta tills hästen börjar gå ner..
Är du dum eller?
Det var ju också en vuxen kommentar. Forum=alla får ha sin åsikt
Det var ingen kommentar, det var en fråga.
Är väl bättre att fråga än att "konstatera"? (vilket jag, för att klargöra, inte har gjort!)
Okay då missförstod jag. Men hon måste väl få säga vad hon tycker med?
Men skriver man i ett forum om sina åsikter så får man också vara beredd på att få dem ifrågasatta av någon som inte håller med.
Rätten att skriva vad man tycker går ju från alla håll. Anser man att någon ger vansinniga tips till andra så har man ju även där rätt att tycka det ... eller?