Häst som lägger sig ner...

Sv: Häst som lägger sig ner...

gubben i fråga är +20 och gör det bara om han fått tillåtelse.. *S* Låt inte bilden lura dig, jag har jobbat med häst i flera år som unghäst/problemhäst ryttare och skitmockare.. håller fortfarande lite lektioner då och då fast skolan och hunden tar för mkt tid egentligen.

Överlag får han göra en del grejjer de andra inte gör, som t.ex. just det här med rullningen efter träning. Det är inte en "varjedag"händelse heller direkt, utan sommartid när det är varmt och han blivit riktigt svettig. Skulle aldrig låta min tant göra det (17 bast på pappret, tre i skallen) för hon skulle nog mkt väl kunna komma på att börja göra det lite "när som helst" på eget bevåg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 615
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 323
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 458
Senast: lirco11
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 264
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Räkna ut kaloriintag?
  • Valp 2025