Häst som kliar sig, kan det hänga ihop med fång/medicin?

Sv: Häst som kliar sig, kan det hänga ihop med fång/medicin?

Det gäller även svenskfödda, de lär väl inte ha sett en vulkan ens på vykort.:p

Kanske inte så vida ägaren inte har visat dom bilder från sin naturliga miljö.:p

Vad jag menar är att det fanns väl en orsak till att landets flygplatser stängdes ner helt under en viss period. Jag tror att det berodde på att dom inte ville flygplanen skulle trilla ner på samma platser som askan.

Framtiden får utvisa men ngn stans ska askan falla ner och jag ser i alla fall personligen största allvaret med att den åtgärden som vidtogs.

Långsökt eller t.o.m. överanalysering,,,, framtiden kommer kanske leda till svaret.;)

Sv: Häst som kliar sig, kan det hänga ihop med fång/medicin?

Att flygen ställdes in/flygplatser stängdes berodde på att det inte ansågs säkert för planens motorer att flyga i askan. En ren flygsäkerhetsfråga. Givetvis ville de inte planen skulle 'ramla ner', det är lite olyckligt när alla passagerare omkommer/last går förlorad.

Det hade alltså inte med några miljöaspekter att göra, även om få väl haft nån jättelust att flyga till Island när det var som värst.

Liknande trådar

Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
5 045
Senast: Fiorano
·
Ridning Vi har haft vår D-ponny i tre år, en irländare som var rätt nyimporterad när vi köpte henne. Hon är (har varit?) en väldigt lättsam häst...
Svar
12
· Visningar
2 663
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Först och främst vill jag säga att veterinär är inkopplad och jag väntar på svar från blodprov. Men hon var ganska osäker på vad vi ska...
Svar
18
· Visningar
3 952
Senast: Pallen
·
Hästvård Behöver lite tips. Har en 11 årig valack som sen tidigare kliat sig lite grann. Har alltid täckat i förebyggande syfte. Men nu har han...
Svar
5
· Visningar
726
Senast: ainasoja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka