Sv: Häst över frambommen - hur har ni gjort?
Jag har haft 2 st Ume-släp och aldrig ett igen.
Allt är gjort i alu och det fungerar inte, det går sönder saker heeeeela tiden och det ska det inte göra på nya släp.
Dessutom är det livsfarligt när tex frambommen gick av utan att hästen ens gjort ngt utan bara stått fint i släpet.
Tänk om vi behövt dra på en pallnit då? Hej döda häst i bakluckan på bilen...
Känns oseriöst av Ume att inte ens vilja ha tillbaka de trasiga delarna för att reda ut varför de gått sönder så de kan förbättra sina släp.
Kan skriva en roman om allt som gått sönder men det orkar jag inte.
Å nej det är inte bara mina släp som gått i 1000 bitar så det verkar inte bara vara 2 måndagsex heller.
Jag köper hellre en VV än ett Ume igen.
Hur menar du?
Det är ju av en anledning som allt travfolk har Ume. hästarna åker tystare. Som att åka nyare bil.
Jag har haft 2 st Ume-släp och aldrig ett igen.
Allt är gjort i alu och det fungerar inte, det går sönder saker heeeeela tiden och det ska det inte göra på nya släp.
Dessutom är det livsfarligt när tex frambommen gick av utan att hästen ens gjort ngt utan bara stått fint i släpet.
Tänk om vi behövt dra på en pallnit då? Hej döda häst i bakluckan på bilen...
Känns oseriöst av Ume att inte ens vilja ha tillbaka de trasiga delarna för att reda ut varför de gått sönder så de kan förbättra sina släp.
Kan skriva en roman om allt som gått sönder men det orkar jag inte.
Å nej det är inte bara mina släp som gått i 1000 bitar så det verkar inte bara vara 2 måndagsex heller.
Jag köper hellre en VV än ett Ume igen.