Häst ihjälsparkad av en annan häst

Sv: Häst ihjälsparkad av en annan häst

Detta är inte samma häst som den som tidigare nämnts i annan tråd. Orten som hänvisas till med den häst som sköts i hjärtat ligger på Själland, denna andra ligger i södra delen av Fyn.

Ok, jag tror att vi är många här som läst slarvigt och trodde det var samma häst.

Men det är ju inte ovanligt att obekräftade uppgifter om skador på hästar publiceras i Sverige, jag antar du tycker det är fel också?

Är det obekräftade uppgifter så tycker jag att det tydligt ska stå det. Men tidningar är ganska ofta mest ute efter att skapa sensation.

Detta är inte samma häst som den som tidigare nämnts i annan tråd. Orten som hänvisas till med den häst som sköts i hjärtat ligger på Själland, denna andra ligger i södra delen av Fyn.

Märkligt att det har inträffat två gånger - man liksom tar för givet att det är samma häst det handlar om.
Men - Äresköbing ligger väl på Ärö (söder om Fyn)?

Ja se där, en miss från mig med. Ja det är Ärö, söder om Fyn och väster om Langeland.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Mängder med träning i all ära. Men det finns en annan detalj som är viktig för både ryttare och hästar på SM i ponnyhoppning, som pågår...
Svar
0
· Visningar
119
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En kvinna i Enköpingstrakten hade en häst på foder och sålde den vidare. Nu har hon dömts i tingsrätten. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
519
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En kvinna i Enköping var fodervärd åt en annans häst – som hon sålde till en tredje person. Nu har fodervärden dömts för bedrägeri och...
Svar
0
· Visningar
421
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två hästar som tävlade av ungerska ryttare i ett världscupkval lämnade dopningsprover som var positiva. Nu visar utredningen att det kan...
Svar
2
· Visningar
980
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama