Häst i trafiken kräver vett från alla parter

Är så trött på den här diskussionen. Män som hävdar att hästar inte har på vägen att göra, att man kan faktiskt rida hemma eller transportera hästen dit man ska rida och som trots förklaringar, referenser osv inte kan acceptera att de har fel, för som man har man alltid rätt. Suck :meh:

Här är det lika många kvinnor som hävdar samma sak, för här tror alla bilförare att de har rätt oavsett kön.

Jag förstår verkligen inte problemet, sakta ner när ett ekipage kommer. Hur svårt ska det vara.

Eller hur? Man måste egentligen inte förstå så himla mkt, bara sakta ned, håll ögonkontakt med ryttaren, håll avstånd och respektera när ryttaren signalerar. Så lätt men ändå så svårt tydligen....

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 361
Senast: Yeah but
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, varför skriver jag här egentligen? Jag har skrivit här tidigare och slutat flera gånger om, men så kommer jag tillbaks igen. Varför...
Svar
6
· Visningar
812
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänker mycket, vilket är ett problem. Problem säger du, det är väl bara bra att tänka? Och du kanske har rätt, om det ur tanken föds...
Svar
13
· Visningar
1 204
Senast: bettysmatte
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 320
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar