Häst i hage

Sv: Häst i hage

Jo jag är fullt medveten om det.
Gått utbildning på Strömsholm för några år sen o där får hästarna endast gå ut 3-4 dagar i veckan i ca 1 timme i små grushagar. Men sen så prioriterar man hellre nya ridhus där än bygger bra hagar... Visst, inser att det hade varit svårt att få ihop schemat under dagen om hästarna skulle gå ute 8 timmar. Så är det, vi får offra nåt för att vinna något annat.

Hm.. mystiska hästar du har :D
Säker på att det inte är någon annan djurart du har fått på halsen?
Innekatter eller något kanske.

He he nä men Quarterhästar! Dom har väl för mkt texasöken i generna eller nåt, trots att dom aldrig varit i närheten av Texas.... :crazy: Funderar på att byta till islänningar... :devil:

Liknande trådar

Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 266
Senast: EZMK
·
Hästvård Jag behöver er hjälp buke-vänner! Jag står inför ett etiskt dilemma med min häst som skadar sig gång på gång. Han är 5 år och jag har...
Svar
17
· Visningar
1 706
Senast: Willys
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 439
Senast: mars
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 756
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar