Häst efter Palotus

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare pernilla861
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 485
P

pernilla861

Hej jag ska eventuellt köpa en häst e: Palotus och undrar om någon annan här har häst efter honom? Tänkte hur eran är i kropp och psyke? Vore även roligt att se foton på hästar efter honom o se hur dom blir i kroppen... Har själv träffar Palotus och tyckte han var väldigt trevlig.

Mvh Pernilla

Sv: Häst efter Palotus

Palotus är en ej godkänd hingst av rasen svensk varmblodig ridhäst e. Milano-Pontus.
Han går på fribetäckning med en flock ston. Vad jag vet så har han en del avkommor senare än 2007, ca 10-15 stycken/år, men de står inte med här http://www.blup.se/sv-SE/horses/149769-palotus-swb
Jag vet att uppfödaren registrerat avkommor i andra förbund.

Sv: Häst efter Palotus

Jag har ägt två hästar med palotus som fader. Han lämnar stabila och maffiga hästar :) Jag har bild på min nuvarande tvååring i "09 tråden" som du kan titta på mina skrivna inlägg. Milton hade jag innan, har bild på han här också. Båda två med stammen e: palotus u: starlight

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 686
Senast: Raderad medlem 149524
·
Relationer Hej, Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig i denna situationen och buke brukar ju vara fantastiskt. Ett par gånger om året är vi...
Svar
14
· Visningar
1 205
Senast: Anna-Bella
·
Hästhantering Hej Jag har rätt så nyligen flyttat till ett mindre stall med min ponnyvalack på 21 år. Rätt så omgående började ena stoet i flocken...
Svar
9
· Visningar
418
Senast: animalasia
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 435
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden
  • Bråkande hundar