Häst efter Palotus

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare pernilla861
  • Startdatum Startdatum
P

pernilla861

Hej jag ska eventuellt köpa en häst e: Palotus och undrar om någon annan här har häst efter honom? Tänkte hur eran är i kropp och psyke? Vore även roligt att se foton på hästar efter honom o se hur dom blir i kroppen... Har själv träffar Palotus och tyckte han var väldigt trevlig.

Mvh Pernilla

Sv: Häst efter Palotus

Palotus är en ej godkänd hingst av rasen svensk varmblodig ridhäst e. Milano-Pontus.
Han går på fribetäckning med en flock ston. Vad jag vet så har han en del avkommor senare än 2007, ca 10-15 stycken/år, men de står inte med här http://www.blup.se/sv-SE/horses/149769-palotus-swb
Jag vet att uppfödaren registrerat avkommor i andra förbund.

Sv: Häst efter Palotus

Jag har ägt två hästar med palotus som fader. Han lämnar stabila och maffiga hästar :) Jag har bild på min nuvarande tvååring i "09 tråden" som du kan titta på mina skrivna inlägg. Milton hade jag innan, har bild på han här också. Båda två med stammen e: palotus u: starlight

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 810
Hästhantering Jag träffade på en bekant i dag, och vi började prata om hästhållning eftersom vi har köpt gård och planerar för att ha hästar hemma...
13 14 15
Svar
283
· Visningar
15 087
Senast: MML
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 482

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Födda -21

Omröstningar