Häst bet av ett finger på pianist

Sv: Häst bet av ett finger på pianist

Men fy vilken överdriven otur! Och på bröllopsdagen :( Jag hoppas att hon återfår funktionen i fingret!

Sv: Häst bet av ett finger på pianist

Men oj stackars henne!
Och undrar varför hästen var så...inte glad.

Jag vart faktiskt biten i fingret idag med av min häst, fast inte så illa som tur var bara lite blod.
Och det var inte hans fel för jag var elak och gav medicin i pastaform och han bet i själva sprutan o rörde sig så mina fingrar råkade komma in...mitt eget fel haha.

Hoppas att fingret läker bra på handen etc. och speciellt med tanke på att hon är pianist, ush vad tragiskt :(

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Utanför laget. Med Malin Baryard-Johnsson har fortfarande ett finger med i spelet. Eller ja... det fattas en halv centimeter på ett av dem.
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under hösten 2023 tränade en man med sin jämthund lös i skogen, varpå hunden bet en häst. Detta resulterar i att han nu måste jaga i koppel.
Svar
0
· Visningar
171
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Stallronden är en daglig hälsocheck och rutin för att se till att hästarna är friska, beter sig som de brukar och att det inte finns...
Svar
0
· Visningar
108
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det var för en vecka sedan som en jakthund attackerade och bet en häst i hasorna. Händelsen gjorde att ryttaren ramlade av, hästen...
2
Svar
25
· Visningar
2 594
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar