has.it, knows.it.. (osv)

N

Neisti

Finns det något mer ställe som tex has.it? Där man kan göra en hemsida med "deras" adress.. alltså tex has.it/Neisti Neisti.has.it? Vill helst inte göra på spray, geotics (nått) och sådana sidor. :confused:
 
Jag förstår inte riktigt vad du är du frågar efter.

Om du är ute efter en ompekningsadress, som t.ex. has.it, är http://has.it faktiskt den enda reklamfria och gratis "ompekare" som jag känner till.

Vill du ha ett hemsideutrymme kan du ju alltid kolla om det inte medföljer något sådant till ditt internetabbonemang. Annars är det svårt att hitta reklamfria (om det är reklam du ogillar hos spray, geocities etc.) och gratis hemsideutrymmen.
 
Det har du rätt i, men värt att veta är att det krävs ett visst antal besökare för att man ska få behålla .tk-adressen (så länge man inte betalar) och det poppar upp ett antal popuprutor + spionprogramsnedladdningsrutor så fort man öppnar en .cjb.net-sida.
 
Hur funkar has.it? Gick in på sidan men den verkar inte funka till 100% eller?

Vart kan man registrera sig? Är det bara jag som inte fattar? :confused: :crazy:

malu
 
sidan.nu är ju bra.. fixade ett sådant namn igår och det var jättelätt!
 
Jag gjorden en snabb koll och det verkar fungera. Välj bara en valfri adress (skriv in något i rutan där det står "yourname") och välj sedan hur du vill att adressen ska se ut (välj i den lilla menyn bredvid). Sedan är det bara att klicka på "Check" och fylla i resten av nödvändiga uppgifter.
 
Hum, det funkade inte för mig. Kanske var namnet redan upptaget..

Jag ska prova igen.

malu
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag tänkte köpa Muck boots, för barn då fötterna drar den storleken. När jag googlar kommer det upp en rad med snarlika sidor som har...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 803
Skola & Jobb Visst finns det väl flera som kör buss här? Linjebuss, skolbuss, beställning, långfärd, heltid, deltid, timme... Vill ni skriva här...
Svar
0
· Visningar
388
Senast: MissFideli
·
Fritid Så, vi ska visst till Oslo alldeles strax. Kommer via E18 från Valdres. Förutsättningarna är att vi måste hitta en parkering till...
Svar
1
· Visningar
538
Senast: Brie
·
Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
2 160
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp