härmar MissFideli->burskynke

N

nizzeienglasburk

härmar MissFideli->burskynke

Jag ska ställa ut mina kisar fram i vår och tänkte nu sy ett burskynke. Men jag har svårt att välja färg, speciellt som det helst ska passa båda. har ni några idéer?

122549828yrdatb_th.jpg
125052654lbxgfc_th.jpg

(fler bilder finns här :) )

Re: härmar MissFideli->burskynke

Åh, en tråd till för sy-tokiga Sassy :D

Jag skulle ha tagit ett skimrande grönt tyg :idea: Passar både kalla och varma färger.
Ett beige-lila hade varit fint också- lyckas jag förklara färgen rätt?? Alltså ganska nära kattfärgen lila :idea:

Sen kan man ju antingen matcha ton-i-ton, eller använda en kontrastfärg. Jag brukar ha en färg på botten och taket, och en annan på "väggarna".

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
310
Senast: Sassy
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
612
Senast: MJLee
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 296
Senast: Marvin
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 691
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka