Harley agilitydebuterar! *Bildtråd*

MrsScabtree

Trådstartare
Igår var vi iväg och skulle egentligen träna lite skydd på brukshundklubben, jag känner dock alltid att Harley liksom blir lite utanför när det ska fokuserar på "storvovvarna" så jag tänkte att nu jäklar ska farbrorn får köra något som han älskar men som vi gör alltför sällan, agility! Tyvärr kan jag inte lägga upp bilderna dom andra inkl grima ännu då vi fotade för en katalog i samband med träningen (!) , så det får inte offentlig göras innan den är utgiven. Mysig dag iaf! Här kommer en bildbomb på farbrorn!

Först provar vi slalom vilket var askul!

DSC_2851.jpg

DSC_2852.jpg

DSC_2853.jpg

DSC_2857.jpg

DSC_2859.jpg

Sv: Harley agilitydebuterar! *Bildtråd*

Shit va söt han är :love:
Och han ser så glad ut :D

:love::rofl:

Allvarligt, Harley (alias harry ) är nog den sötaste lilla terriern jag någonsin skådat ...

Hans hoppteknik var ju fenomenal...

Tjusigt :D sötsöt mustasch-hund :laugh:

Men gud så söt han är... Och hopptekniken var oslagbar! :D När debuterar ni på tävlingsbanorna?

"Jag gör ALLT för en FROLIC!"

Om Loka gör schamporeklam kan Harley göra hundgodisreklam?

Han är ju helt fantastisk, din lilla hund :D Han ser verkligen jätteglad ut!
Så fort jag ser någon sådan liten vit filur så tänker jag på Harley :p

Jättefina bilder, särskilt de första på slalomen! Och som alla redan sagt så ser han väldigt söt och lycklig ut.

Oj vad svar det hade regnat in! Tack för alla kommentarer, ja han tyckte att det var så roligt så det här måste vi åka och göra oftare med den lilla plutten.
Lydnad kör jag väldigt sällan nu, nu får han bara göra sånt som han tycker är jättekul! Dvs spår o när vi hinner lite agility! :):bump:

Nej ibland slår han folk med häpnad. Vi var ute på promenad varpå vigår förbi en krog.."Åh, ere en valp det där?" .."Näe,han är 13" ..dom såg ut som :eek:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka