har vi fortfarande sommartid här???

kisse

Trådstartare
:angel: Helt onödig tråd kanske, men jag blev så himla RÄDD när klockan verkarde vara över 00.15. Funderade på vad jag gjort vid denna dator så länge, men så ser jag att buke fortfarande går efter sommartid, trots trådar om sovmornar och nattarbete!:p

Sv: har vi fortfarande sommartid här???

Men nu förs¨år jag ingenting... Nyss stod det igår 23.nånting i en tråd jag följer, nu stod det idag...Varför? Någon som funderat på detta fenomen före mig?

Sv: har vi fortfarande sommartid här???

Du ändrar till vintertid i din profil, klicka på kontrollpanel ovanför inläggen här på sidan så hittar du dit. Sen klickar du på Alternativ, och en bit ner på sidan kan du välja GMT+1 och under detta kryssar du i rutan för "automatisk inställning av sommartid", så sköter det där sig självt sen. Klicka sen på spara längst ner.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 225
Senast: Sesca
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 602
Senast: Sasse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
634
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama