Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan inte färga håret ljusare, ska du ljusa upp håret måste du bleka. Sen kan du lägga på en färg/toning för att få rätt nyans om du vill.Är det någon som läser här fortfarande? Jag har haft brunt hår tidigare. Min naturliga hårfärg är väl typ råttfärgat. På sommaren blir det rätt ljust. Nu är det länge sedan jag färgade håret och jag funderar på att färga det askblondt. Typ i en mellanbond nyans (inte jätte ljust alltså) . Nu är det ju kvar ljusbrun färg i längderna så jag undrar om det blir svårt att få det ljusare? Eller borde jag testa en mörkblond färg istället? Förstår att det är svårt att säga utan en bild. Men jag vet inte hur man lägger upp bilder...
Du kan inte färga håret ljusare, ska du ljusa upp håret måste du bleka. Sen kan du lägga på en färg/toning för att få rätt nyans om du vill.
Jag behöver hjälp peeps. Jag tycker att jag tar bra hand om mitt hår, tvättar det hyfsat sällan, har det ofta i fläta, använder frisörrekommenderade inpackningar och använder väldigt sällan platt- eller locktång och då alltid med värmeskydd. Det är blekt, med olaplex, i början av sommaren, och har innan det färgat/blekt det max en gång i halvåret, oftast inte ens så ofta. Men det blir så förbannat slitet ändå! Jag har naturligt lockigt hår, så jag har ju lite tunnare hårstrån, men inte ska det väl bli så fruktansvärt slitet ändå?
Nu funderar jag på om jag ska klippa det i axellängd, låta mitt naturliga växa ut, och sedan bara tona det då och då? Jag passar bäst i mörkt(mitt naturliga), men trivs jättebra i blont. Jag vill dock ha superlångt och svallande() hår så det kanske är värt det att offra det blonda? Även fast det inte är jätteblekt? Ska gå in till en frisör när pengarna finns och höra vad dom tycker oxå
![]()
Jag behöver hjälp peeps. Jag tycker att jag tar bra hand om mitt hår, tvättar det hyfsat sällan, har det ofta i fläta, använder frisörrekommenderade inpackningar och använder väldigt sällan platt- eller locktång och då alltid med värmeskydd. Det är blekt, med olaplex, i början av sommaren, och har innan det färgat/blekt det max en gång i halvåret, oftast inte ens så ofta. Men det blir så förbannat slitet ändå! Jag har naturligt lockigt hår, så jag har ju lite tunnare hårstrån, men inte ska det väl bli så fruktansvärt slitet ändå?
Nu funderar jag på om jag ska klippa det i axellängd, låta mitt naturliga växa ut, och sedan bara tona det då och då? Jag passar bäst i mörkt(mitt naturliga), men trivs jättebra i blont. Jag vill dock ha superlångt och svallande() hår så det kanske är värt det att offra det blonda? Även fast det inte är jätteblekt? Ska gå in till en frisör när pengarna finns och höra vad dom tycker oxå
![]()
Snyggt!!! Tycker du passar grymt bra i snedluggen!Jag har alltid tyckt att jag passat såå bra i lugg, nu har jag börjat spara ut den till en lång snedlugg.
Såg bilder idag och vilken skillnadvisserligen olika vinklar, men ändå!
![]()
![]()
Bild!Jag slängde precis i Manic Panics Enchanted Forest i håret.Hade en grym utväxt och då har håret blekts av lite så vi får se hur det ser ut efter det.
![]()