Har tingat kattbebis

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Hedwig02
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 928
H

Hedwig02

Jag fick ta bort min gamla katt för två veckor sedan. Han var väldigt sjuk så det var skönt för honom att få somna in.

Igår var jag och tittade på en kull långhårig ungar. Helt underbart vackra!:love:
Fick träffa båda föräldrarna. Mamma var sköldpadd (eller nästan viltfärgad) och pappa röd. Båda långhåriga.
Fem ungar, två röda honor, två sköldpaddshonor och en röd hane.

Antingen får jag den ena sköldpaddan eller en röd hona. Det var några som hade ringt innan mig som var intresserade av samma sköldpaddshona så vi får se. Jag skulle få besked senare idag vilken det blir.

Ska hämta om två veckor. Som jag längtar! De var sååå fina!!:love:

Sv: Har tingat kattbebis

Det blev sköldpaddshonan! Jag är sååå glad för det!

Ska hämta henne den 15/1:)
Så är söt är lilla snuttan
siri2.jpg

siri1.jpg

Aaww!!! Jösses vilken liten sötnos. :love::love:

Hämtade själv tre kattungar tidigare i höstas, då jag också blev tvungen att ta bort min ena och den är andra är gammal och sjuk så hon är inte med så länge till heller, så jag vet hur det känns.
Längtan är olidlig!

Ingen av de nya är sköldpaddor (en cremefärgad, en röd/vit och en svart/vit) men däremot är/var bägge de andra det.

Vad kul :D paddor som är så fina..

Men kom ihåg att de inte får vara yngre än 12 veckor då du hämtar henne

Det är därför jag ska hämta henne om två veckor. Hon är 10 veckor nu.:)

Bra de:D men det är väldigt många som fullständigt struntar i att man inte får separera mamman och kattungarna tidigare..tyvärr.. Men de är bra att du är en förnuftig människa:D

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 306
Senast: Bison
·
Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
1 417
Senast: Celinehenn
·
Däggdjur Vi kommer flytta in våra kaniner så att de har större utrymme och säkrare. Två av dem (honorna) kommer troligtvis att vara i en hage i...
Svar
17
· Visningar
2 173
Senast: dotzie
·
Övr. Katt När Nikita dog var smärtan och sorgen outhärdlig och det kändes verkligen som livet var slut. Hon var inte bara min 'once in a lifetime'...
2
Svar
26
· Visningar
2 890
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka