O
Onelove
Sv: Har småbarn med sig i stallet
Så är det ju inte konstigt att man tänker, men det är lite svårare eftersom föräldrarna inte respekterar att vi säger till när barnen gör något. dom säger bara hela tiden att vi får säga åt dom. Sedan har dom just berättat för mig anledningen till att dom böt stall var att dom var tvugna att ha pli på barnen där, och dom mådde så dåligt när dom var tvugna atts källa på barnen för att dom inte lyssnade...
Vad tycker övriga hästägare? Kan ni inte snacka ihop er och ta ett kollektivt snack med ägaren och de här nya småbarnsföräldrarna, så att det framkommer på ett verksamt sätt? Det är ju ingen ide att folk går o muttrar för sig själva. Men om det kommer fram att ett helt stall irriterar sig pga denna familj, då borde det inte vara så svårt att göra nåt åt tycker jag?
Så är det ju inte konstigt att man tänker, men det är lite svårare eftersom föräldrarna inte respekterar att vi säger till när barnen gör något. dom säger bara hela tiden att vi får säga åt dom. Sedan har dom just berättat för mig anledningen till att dom böt stall var att dom var tvugna att ha pli på barnen där, och dom mådde så dåligt när dom var tvugna atts källa på barnen för att dom inte lyssnade...