har skrattat mig blå...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Mammadutt

Trådstartare
idag km bekräftelsen på förskoleplatsansökan som sambon ansökte om och jag står som medsökande på.....
för det första kom bekräftelsen till mig... konstigt då sambon stod som sökande... sen ser jag att dom reggat MITT EX telefonnr.... sen loggar jag in på kommunsidan och ser att dom skrivit mitt EX som pappa.... hur fan gick det till??? kan dom inte läsa..... och nu är ansvariga borta till början på augusti.... var tvungen mejla mitt ex och förvarna att han kanske får papper hem rörande min dotter hahahahaha :angel: hur gick det till.... jamenar.... ofattbart!
 
Sv: har skrattat mig blå...

Men seriöst? Har du barn tillsammans med ditt ex oxå? För isådan fall kan det ju vara att de har fört över från det barnet, men om det är ditt första barn ja då verkar det skumt... Eller är/var du gift med ditt ex? Mycket underligt ialla falll...:crazy:
 
Sv: har skrattat mig blå...

Det är hennes första barn (och enda) såvitt jag vet.

Snacka om supermiss.... Klantigt.

Javan
 
Sv: har skrattat mig blå...

enda barnet och jag kan inte förstå att dom har några uppgifter på mig och mitt ex... haha... helt vridet... läste dom ansökan alls liksom.... det är ju min nuvarande som står som sökande... men nä.... hahah.... helt knasigt.... det är 3½ år sedan drygt jag hade ihop det med exet.... undra vad han säger, för han lär ju få papper han med på att dagisplats är sökt hahahaha
 
Sv: har skrattat mig blå...

Det verkar ju helskumt... Jag menar du skrev väl knappast något om ditt ex? Finns det ingen där som kan svara på frågor? För det där verkar ju helt uppåt väggarna och gör de sådan misstag med en dagisansökan, vad kan då hända med andra ansökningar...:eek:
 
Sv: har skrattat mig blå...

helt crazy... ska prova ringa på måndag.... min sambo är mest sur ;) jag bara skrattar... att dom inte kan läsa en ansökan och föra in uppgifterna... dom måste ju ha sökt på mitt namn och haft några gamla uppgifter... varit lata eller nått.... mysko
 
Sv: har skrattat mig blå...

:rofl: Men va f*n pysslar dom med. Nog för att det sitter en del myskoxar i det där huset men det här tog nog priset. Jag kan förstå att dom skickar till dig som är mamman, jag fick alla papper och räkningar när ungarna gick på dagis. Men har hon inte F's efternamn oxå. Mycket lustigt att dom skriver A istället :D

Jag är väldigt nyfiken vad dom har för föklaring till detta :D Har ni sökt henne till Sundet. Där gick Hannes och Josef.
 
Sv: har skrattat mig blå...

jopp sökte dit, närmast ;) får se vart det blir... hehe... ja jag fattar inte alls hur dom får fel pappa... då det var rätt pappa som ansökte... jag står ju bara som medsökande då vi båda måste skriva under (gemensam vårdnad) helt ko-ko :angel: vettuva.... vi ska bli med valp i slutet av juli... en dv.schnauzer-tik ;) då måste du komma å pussa på den!!!!!!
 
Sv: har skrattat mig blå...

filiduttan skrev:
vettuva.... vi ska bli med valp i slutet av juli... en dv.schnauzer-tik ;) då måste du komma å pussa på den!!!!!!

Nääää :love: PMa och berätta mer :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 764
Senast: cassiopeja
·
Äldre Beställde 1 Augusti ett mobilabonnemang + ny mobil. Första gången någonsin jag kommer ha ett abonnemang,har bara haft kontantkort innan...
Svar
8
· Visningar
1 260
Senast: WBanna
·
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 795
Senast: aiquen
·
Övr. Hund Ska försöka göra en lång historia kort. Den 20e augusti kom dagen ja länge bävat för, min gamle skrutts kropp bara la av:cry: Dagen...
Svar
7
· Visningar
1 186
Senast: Meanwhile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp