jag skaffade en till katt för några dagar sedan. Det var absolut ingen impulsgrej utan jag har tänkt på detta i säkert ett år. träffade en uppfödare som bor nära men av någon anledning så valde jag att åka till en annan uppfödare som bor typ 45 mil från mig. köpte då med mig en katt hem, men ska jag vara helt ärlig så köpte jag honom mest för att jag hade åkt så långt och det kändes dumt att bara åka hem därifrån utan katt. jättekorkat jag vet. Och nu tror jag att jag ångrar mig vill hellre ha den första katten jag tittade på. känner mig jätteoanvsarig och otacksam, borde ju vara glad när jag äntligen har en till katt, Men han verkar inte vara så som jag trodde. Tror ni att det blir bra ändå?
med min första katt har jag ju aldrig känt såhär, honom älskade jag från dag ett och har aldrig ens tänkt tanken att jag valt fel även om jag var hos flera uppfödare.
med min första katt har jag ju aldrig känt såhär, honom älskade jag från dag ett och har aldrig ens tänkt tanken att jag valt fel även om jag var hos flera uppfödare.