Har ni sett den här..?

Sv: Har ni sett den här..?

Underbar! Har haft en kisse som just tassade i ansiktet när han märkte att man började bli lite vaken... :bow:

:rofl: Känner verkligen igen det där. Fast min kisse är mest fjäskig och jättegosig när han väcker en och är hungrig :D

:rofl: :rofl:

Så bra.
Nu har inte jag katt själv, här hemma, men det är verkligen sådär!!

haha jo här känns det igen.
nu bor ja ju itne hemma längre så det betyder inga katter.
Men det är så typiskt en av mamma och pappas :rofl:

Japp, precis så är min ena katt.

Men jag har dresserat den att gå till min sambo istället för mig på morgonen :angel: :rofl:

omg :rofl:

helt underbar!! :bow: älskar hur sunkigt och sönderrivet allt är runt omkring är :D

:DPåminner lite om min katt Smilla när hon ska väcka mamma, men inget händer.
Morsan är ju en sådan sömntuta!:rofl::rofl:

:rofl: haha

Precis sådär beter sig min lilla madame på morgonen! Fast utan basebollträ då då ;)

Nu har jag sett den 5 gånger, och jag skrattar så att jag gråter varje gång!!!:rofl::rofl::rofl:
har visat den för hela familjen + vänner, och alla tycker likheten med min måns är slående!:angel:

:love:Gud vilken SÖÖT! Precis som elliot

Längtar efter att få hem min lilla skrutt och bli väckt sådär! Lillan kommer tidigast 13/11, lååång väntan...

Hhaha, Precis så där var min katt när han levde :) .. Fast han brukade Bita på mina tår och använda en klo för att sticka mig i ansiktet eller ryggen, gjorde skiiit hon och så var det jävligt störande :D.

Senast ändrad av en moderator:

Hahaha.. Mira upp i dagen. Förutom slutet. När hon väl väkt oss så ramlar (läs: RAMLAR) hon ner i ansiktet på en. Hårt och handlöst.

Det går inte att somna om efter en sån upplevelse. :D

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 476
Senast: Hazel
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 586
Senast: Sassy
·
Katthälsa (Med hänvisning till min tidigare tråd om torrfoder till mager katt, ”N”, detta är min andra katt :meh:) ”P”: kasterad katthona, Devon...
Svar
7
· Visningar
1 092
Senast: MJLee
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 329

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka