Har ni någon gång sett en hund rida?? ^^

Varmblod90

Trådstartare
http://vimeo.com/7503340

Det är mamma till min Atlas. Hon sitter helt coolt uppe på ryggen, full koncentration ^^ Häftigt faktiskt:laugh:

Även Atlas börja ta efter lite smått, sådan mor sådan son:p:D

196-300x250.jpg

Sv: Har ni någon gång sett en hund rida?? ^^

Japp det har jag :D Eller ja, när han var liten valp kunde han sitta där länge och t.o.m lägga sig ner och vila i shettisens varma päls :love:

Sen blev liten valp stor :p

Gud va charmigt =)

åh gud vad gulligt. Min lilla jack russell valp på 7månader är het tokig i hästar, han skulle bli alldeles för vild om man satte honom på hästryggen:D

Visst är det ^^
Länken till videon fungera som den ska va??

Vad bra, tänkte jag fråga för min data krånglade lite när jag klickade på den ^^

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 491
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 157
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 321
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
774
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka