Har ni andra som har Agria

R

Rufsan.

fått sänkt premie??? Jag går nu in i en ny försäkringsperiod och har fått sänkt premie med 400 kr i månaden?? Det blir 4800 om året?? Jag läste om att det skulle bli en höjning , inte en sänkning.
Jag har halvblod och ett fullblod och det är ju dom grupperna som ständigt blir utsatt för höjning.

Jag har ingen lust att ringa heller och fråga :angel:

Sv: Har ni andra som har Agria

Jag har oxå fått sänkt premie, från 780:- till 680:- per månad! Jag blev störtförvånad, de senaste åren har den bara höjts varje gång!

:banana: :banana: :banana:

missan

Jag tror det var i april-04 som de bjöd alla som inte hade utökad vet.vård på det i ett år, och om man redan hade utökad så skulle man få avdrag på nästa års premier, från årsförfallodagen.

min gick ner från 499:-/mån till 348:-, men det är bara detta försäkringsår tror jag. Vid min årsförfallodag 1/11 lär den gå upp till över 500:- gissar jag :crazy: (Fullblod)

Måste erkänna att jag inte kollat det, trots att jag vet att de skulle sänka. Jag har betalat min i december :o

Men min halvårspremie var inte lägre än förut, men det var väl det klassiska "pga skadeutvecklingen...".

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 580
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Finns det nån här som fått minskat eller nollat bostadstillägg pga en sjukförsäkringsersättning? Jag har två cancerförsäkringar som...
2
Svar
33
· Visningar
1 992
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Hej! Jag har lite diffusa symtom som ingen tycks hitta varför. Har haft kontakt med VC, tagit olika prover och varit hos sjukgymnast men...
Svar
7
· Visningar
927
Senast: Coop
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 456

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka