Har jag förstört min ponny?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Har jag förstört min ponny?

För det första: se till att hästen blir bedömd av en veterinär så du får diagnos.

För det andra: att anlita annat än av Jordbruksverket godkänd hovslagare i det fall du beskriver, är olagligt.

För det första: se till att hästen blir bedömd av en veterinär så du får diagnos.

För det andra: att anlita annat än av Jordbruksverket godkänd hovslagare i det fall du beskriver, är olagligt.

Hur många godkända hovslagare finns det enligt jordbruksverket? Kollade sidan, finns ju bara ett par i varje län.....och de är ju fullbokade.

Denna tråd är inte startad av mig! Försöker få både tråden och mitt användar namn borttaget! ber om ursäkt om någon tagit illa vid sig, det står ingen ponny som har ont hos mig!! Min sida blev "kapad" av min syster och hennes vän! Dom ville provocera fram barfota verkare då detta hänt kompisens ponny fast då med avlivning som utgång, dom trodde att dom postade tråden anonymt?! Tycker detta är fruktansvärt och mår dåligt!

Vad skulle det haft för effekt tänkte de? Att starta en tråd på ett forum?

Om de känner till en person som verkat en häst så illa att den måste avlivas så är det väl lämpligare att anmäla den personen så att man i bästa fall får stopp på människan.

Denna tråd är inte startad av mig! Försöker få både tråden och mitt användar namn borttaget! ber om ursäkt om någon tagit illa vid sig, det står ingen ponny som har ont hos mig!! Min sida blev "kapad" av min syster och hennes vän! Dom ville provocera fram barfota verkare då detta hänt kompisens ponny fast då med avlivning som utgång, dom trodde att dom postade tråden anonymt?! Tycker detta är fruktansvärt och mår dåligt!

Aaaaah.
Du ska inte må dålig, du kan ger syran på pälsen och skratta åt en del bukiser :laugh:
Många av dom som skrika har förstort sina egen häst :angel:

Nej, det är väl allmänt känt att alla som inte tycker & gör som du förstör sina hästar.
Vi vet att du tycker det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård (Har begränsad erfarenhet av fånghästar vill jag bara slänga in här lite snabbt) en stallkamrat har en gammal fånghäst som nu fått...
2
Svar
20
· Visningar
4 658
Hästvård Jag har en ponny som jag var inne på klinik med för ett par veckor sedan. Först en helg akut och sen ett återbesök. Hon hade symtom som...
Svar
5
· Visningar
1 629
Senast: Amha
·
Hästvård Min kära ponny fick konstaterad fång för ca 2 veckor sen, hon började gå lite stelt i hagen ca 1 vecka innan, jag trodde det var för att...
Svar
2
· Visningar
687
Senast: Adnoc
·
Hästvård Lite bekymrad och frågande angående min ponny. Han är russ/arab och har alltid haft lätt att lägga på sig men har under vintern och...
Svar
2
· Visningar
1 032
Senast: Solei69
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka