Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittar lite då och då den meningen, men VARFÖR läser man inte tråden innan man svarar???
Ofta kommer tips/råd som inte alls är relevanta längre
Är man så mån om att få ge uttryck för just SIN åsikt att man ignorerar alla andras?
Slö? Kanske det. Sparar min energi? Japp.
Du kan inte behålla tanken, skumma igenom tråden och sedan posta? Typ skriva ner din tanke och klicka vidare i tråden i en annan flik eller något.Jag läser ibland startinlägget, får en tanke o skriver i tråden. Allt för att INTE ta in vad alla andra har sagt utan enbart berätta om min tanke.
Det roliga är när tråden gäller en sakfråga, svaret kanske är Karlsson på taket och det gavs i svar nr 3, så småningom kommer svar nr 49: Det är Karlsson på taket
Och ännu roligare är när 18 svarande rett ut att det är Karlsson på taket, 12 har förklarat varför det inte är Spindelmannen och så kommer nr 31: Jag tror att det är Spindelmannen
Eller när det är i stil med "hur ska jag baka min kladdkaka utan vetemjöl" och på sidan tre uppdaterar TS att kakan blev jätteäcklig med mandelmjöl, på sidan fyra kommer någon och bara "ta mandelmjöl det blir skitgott".
Jag kan ibland hoppa att läsa en hel tråd, men jag läser iallafall de sista sidorna för att få en uppfattning om läget innan jag svarar. Så jävla viktigt är det inte att få sitt sagt att man med vilja väljer att vara 'opåverkad av vad andra sagt' - bull säger jag. Egon i mellannamn.
Hittar lite då och då den meningen, men VARFÖR läser man inte tråden innan man svarar???
Är man så mån om att få ge uttryck för just SIN åsikt att man ignorerar alla andras?
Nu har jag inte läst tråden, men nog är det så att man skriver så om det är så? Många trådar är så tråkiga att klockorna stannar, så varför läsa liksom?