har ett stort problem

Status
Stängd för vidare inlägg.
R

romina_cool

jag har ett stort problem en av min häst är så vild ok svår ok hentera är som en unghäst fast hon är 13 år kan ni hjälpa mej med en sak? jag vbehöver råd ok tips till mitt sto : hon kan man inte ¨lasta då stegarar hon ok vägarar att gå in 2. stegara så fort man ska hoppa eller göra något annat som är jobbigt,,,,

Sv: har ett stort problem

Cascada_lover, Romina_cool med flera, med flera, med flera användarnamn. Du vet hur dina trådar brukar sluta. Därför väljer jag att låsa denna tråd.

Nästa gång använder jag min färgglada kortlek, som jag brukar göra... :bow:

Med vänliga hälsningar

IngelaH
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
999
Senast: bobbbo
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 018
Senast: Wingates
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 662
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 235
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar