Vad ska jag göra!snälla öppna denna tråd och titta iaf!
Kopierar från enn annnan tråd som jag har skapat:
Hej, millan och jag har utväcklats massa och har fått en fin relation till varann! bara för ngra dagar sedan var allt helt normalt,hon kom till mig och gjorde de jag bad om!men för kanske 2 dagar sedan fick hon en stöt,men över vann sin rädsla!men nu är hon hipsig och närtan rädd för mig! jag vill att allt ska vara som vanligt!nu tex,smiter hon från mig,kmr inte till mig,ögonen är stirriga och tom hhar hon förökt att bita mig! vilket hon inte har gjort förut!
--------------------------------------------------------
Jag fick massa bra tips om detta,men de funkade inte!
absolut inte ert fel!
Men jag vet inte vad jag ska göra,jag har värkligen gjort nästan allt!men de funbkar inte!men bara för ngn vecka sedan var allt helt okej!vi hade en fin relation till varandra och vi älskade varandra!hon lyddde mig o hade tillit och förtroende för mig,o jag för henne!Nu är allt bara skit!
Tex,när jag ska leda henne då kastar hon sig bakot och vill inte gå och visar ögon vitorna och ser stressad ut,när man rucktar vill hon slita sig,man får knappt rora hennes mule!
asså jag blir så ledsen!vad ska jag göra?
jag trodde vi skulle passa bra i hop,vilket vi gjorde för sedan 1 vecka sedan och bakot!
men de kanske inte va meningen? elr vad säger ni? är de värt ngt? jag älskar henne massa,men inte när hon gör såhär!
snälla svara!
inga otrevliga svar nu!//becca