Har Eivor Rasehorn hemsida ?

Status
Stängd för vidare inlägg.

tott

Trådstartare
Ni vet, Eivor Rasehorn som fotograferar katter.
Har hon någon hemsida och var kan man få tag på en adress eller mailadress till henne ??

Sv: Har Eivor Rasehorn hemsida ?

Nej, någon hemsida har hon nog inte fått ihop än, hon har tusen järn i elden jämt... Både kattliv och Våra katter har henne som huvudfotograf, men jag vet inte om de lämnar ut hennes mailadress.
Vill du har katt fotograferad? Jag kan fråga hur "allmänheten" ska kontakta henne när jag pratar med henne, ska försöka hinna i veckan.

Sv: Har Eivor Rasehorn hemsida ?

Ajdå, jag fattade inte att det gällde fotouppdrag. Sådana kan vi inte förmedla här, det blir reklam för fotografen.

Men eftersom jag inte är säker på sammanhanget tar jag inte bort tråden. Låser den i stället.

mandalaki/moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
414
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Svar
2
· Visningar
520
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
528
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 367
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • FÅRtråden
  • Valp 2025