Här är han!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare zeemee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 097
Z

zeemee

Min nya, nu 4 månader gamla, huligan.

achilles1_norm_SE.jpg

achilles2_norm_SE.jpg

Söt va?

Fast han är en jävel på soffklös... :devil:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Här är han!

Han är jättefin! Svarta katter är häftiga. Fast min raggis klöser inte på soffan, hon bara sover i den. :D Hon kan få för sig att klösa på min matta, men då lyfter jag henne till klösträdet så klöser hon där istället. Fast min matta gillar nog lite massage ibland. ;)

/Erica

Min katt klöser inte alls på klösbrädan. Han bara tittar på den och klöser vidare på soffan. Kan göra mig galen.

Tur för honom att han är söt. :devil:

Exakt en sån har jag letat efter!!
Jag vill ha en så pass stor, och utan leopardmönster...

Får du berätta var du hittat den?

Hon kan säkert PM:a dig ;)

Skaffa lite kattmynta och spruta på klösmöbeln. Iofs är det inte lät att skrämma bort honom från soffan om han väl börjat, men det är ju bra om han lär sig klösmöbeln också.

Spruta på det och dra med naglarna mot det, han bör kasta sig på det.

Han ignorerar kattmynta.
Min grabb har tagit hans kattmyntamus istället. :)

Fast jag tror det kommer gå bra, bara jag får tag i en hög möbel som som ändå inte tar för stor plats på golvet.

Äh, sicken tråkmåns ;).

Nån som vet om valeriana har exakt samma doftsammansättning som kattmynta? Annars skulle du ju kunna pröva det. Finns i zoobutikerna.

Jag kan visserligen pm:a alla som frågar men det enkla svaret är att jag köpte den i en butik på kampanj så jag är rätt säker på att de inte har det om ni går dit och frågar. ;) Men det enda tipset jag har är att kolla runt i alla affärer i er närhet och se om de har något inne - eller kanske ännu bättre fråga runt! Och så finns det ju säkert på nätet också. :)

/Erica

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
247
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
345
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
31
· Visningar
1 046
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
458
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka