Sv: Hänsynslös bilist orsakade hästens död
Det råkade min häst ut för när hon skulle åka upp till tandläkararen, det var en lastbil som låg bakom ett tag och det gick inte att gå ut i sidan så när han tillslut kunde köra om så låg han på tutan precis
hela vägen om och min häst är definitivt inte den lugna typen
.
Fast det är ju klart det är ju inget mot det som stod i artikeln
Stackars människor och häst, värsta mardrömmen i trafiken.
Bra att du anmälde!
Annars kan man ju, om man inte hinner ta regnumret kolla upp vilket bolag det var och ta det den vägen.
Vi (sambon å jag) jobbar för tredje året i rad på vägen under sommarsässongen och på bara dessa ynka 3 år har det blivit värre, hårdare hänsynslösare.
Kör även en hel del med transport och hua inte kul med stressen i trafiken.
Jag är snarare väldigt förvånad över att det inte händer fler olyckor!
Främst yrkestrafiken, höll nu ikväll på en lite smal grusväg i regnet mörkret på att smälla med en timmerbil.
Jag kan bilens hörn väldans bra vid det här laget, hade jag gått längre ut hade det varit diket, iof bättre än en timmerbil. Men med en timmerbil som går över på mer än vad som var nödvändigt inte släpper på gasen och ja centimetrarna var på min sida, den här gången...
Jag fattar inte, varför är det så svårt att vara lite vänligare och hjälpsammare i trafiken.
Folk är ju mest rädda om sina bilar, en människa som jobbar på vägen är skite det samma, så länge inte den människan ruttnat på den femtielfte bilen som som fräser förbi utan att minska minsta lilla och så tar och vänder ut röjsågen.
Kan ju blir en repa på bilen.
Men om jag kör på en människa, äh inte jag heller
Gargh usch jag är verkligen överfrustrerad på trafikmetaliteten numera.