Hansbo stigbyglar

MimmiNO

Trådstartare
Hei,
Er det noen som har disse og som kan legge ut et bilde på hvor mye de utløser/åpner seg? Finner ingen info på nettet.
1000004239.webp

Jag såg någon med liknande (Acavallo?) som har den piggen längs ner som hade fastnat med skon i piggen och hade inte kommit lös förrän skon gick sönder.
Är svårt att veta vad som är riktigt säkert då det inte finns någon standard.

Jag såg någon med liknande (Acavallo?) som har den piggen längs ner som hade fastnat med skon i piggen och hade inte kommit lös förrän skon gick sönder.
Är svårt att veta vad som är riktigt säkert då det inte finns någon standard.
Såg också någon som fastnade med en sporrem i en utlösningsbar stigbygel, den där "piggen" som blir kvar liksom.

Liknande trådar

Utrustning Jeg kjøpte Sprenger bøyelig gummibitt med litt tungefrihet til unghesten min Når jeg prøvde henne gikk hun med et kjempetykt enkelt...
Svar
2
· Visningar
583
Senast: EZMK
·
Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 276
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Etter at jeg brakk ryggen i vår så bruker jeg ofte tigerbalsam på ømme muskler i ryggen når jeg skal legge meg. Men balsamen setter seg...
Svar
8
· Visningar
546
Senast: Liten
·
Hästvård Hei, Jeg står på en liten stall med plass til 6 hester og nå skal det komme en hest fra Spania. Den kommer ikke til å bli satt i noen...
Svar
7
· Visningar
1 430
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka