Hanoo 14 år!

Sassy

Trådstartare
I fredags fyllde gammelkattungen 14 (och matte glömde givetvis bort att säga grattis :o )

Han har under det senast året åldrats lite fysiskt, tappat styrka i bakdelen så att han inte längre klättrar lika bra, och det är lilla skit-maja som vinner brottningsmatcherna. Annars är han mer aktiv än någonsin, varje dag sitter han nöjt mitt på golvet med bollar utspridda över hela lägenheten (Obs! Gamla katter leker bara med bollar när ingen ser på :angel: )

Min prins:
1%20060930%20foto%20Kongro.jpg

Tårta?
050610%202.JPG

Med barnbarnbarnbarnet i våras:
060409.jpg

Sv: Hanoo 14 år!

Grattis till honnom! väldigt fin va han...;)
Mamma sålde en katt för 17 år sedan och hon lever ännu....xP

Han är så underbart fin! Jag har förälskat mig totalt i dina katter Sassy och det kliar i mina fingrar när jag ser dem, vill så gärna ha en ju! De är så vackra!

§Zith

Du ska inte råka flytta tillbaks till Gbg och bli fodervärd då :angel:
Jag har en riktigt trevlig parning planerad nu... :)

Hehe ja du nej tyvärr inte :( men hade vart väldigt intresserad av att vara det annars! Tar du många kullar om året? Vad tar ni ungefär för en kattunge och vad för krav har ni på köparen? Jag är i behov av katt då jag inte vet om jag klarar av att sära på mor och min lillekatt som hon blivit så förtjust i... :smirk: :crazy:

§Zith

Obs förlåt att jag är så seg på att svara förresten!

Igår rev han ner min iPod och tuggade sönder hörlurarna, i lördags hittade jag mina örhängen "isärplockade" (örhänget år ena hållet och "pluppen" åt andra) i vardagsrummet. Han hittar på nya hyss alltså...

Låter defenitivt som en kattunge i beteendet!:D Han kanske är missnöjd över sin födelsedagspresent?Fick han ingen MP3-spelare?:rofl:

Vi är som de flesta andra uppfödare. Tar kull med 1-1,5 års mellanrum. Ungarna kostar 6-8000:-. Säljs som innekatter med kattsällskap till människor som kommer älska sina djur och ge dem bästa möjliga omvårdnad :)

Okej, får väl se om jag lyckas övertala pojkvännen, men jag tror inte det, enligt honom är katter till för att vara i stallet å fånga möss :angel: :smirk:
Jag vet inte ens vad jag ska göra med katten som är min men för tillfället bor hos mamma och som hon inte vill mistas från.:( Jag vet inte om jag har samvete att sära på dom då mamma har haft det svårt de senaste åren och dessutom förlorade sin katt i november. Och katten i sig vill inte vara ensam och trivs bra hemma i GBG då han får sova i mammas säng (vilket han inte får här då min kille är allergisk) och går väl någorlunda bra ihop med Selma ("gammelkattan" på 7 år), planerar att köpa en till katt om jag ska flytta ner honom igen, för det är ju det jag vill men jag vet inte alls hur jag ska göra :cry: *suck*

Förlåt var bara tvungen att klaga av mig lite...:crazy: Om någon har några förslag på hur jag ska göra så får ni gärna komma med dem, de är högst uppskattat...

§Zith

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka