Hanhund som kissar inne

M

Marie_C

Har fått problem med vår cavalierhane (7 år) Sen några veckor kissar han inne. Ibland bara en stor pöl på golvet och ibland kan det vara upp mot saker mer som en revirmarkering. Tid hos veterinär är beställd idag. Hur stor risk är det för att det är uvi eller har han blivit senil? Tilläggas bör kanske att han bott här sedan i augusti då han kom hit som omplacering. Han får komma ut regelbundet och är inte ensam mycket. Vet inte vad jag ska göra:cry:

Sv: Hanhund som kissar inne

Vår taxhane pinkar inne med jämna mellanrum. Ibland kan det gå flera månader utan det händer något, så rätt vad det är så pinkar/makerar han inne flera dagar i sträck, för att sedan sluta igen. Han är 9 år och han har blivit bättre med åren, innan var det mycket oftare. Det är inget fel på vår hane utan det sitter i huvudet, hans far var likadan.

Liknande trådar

Hundhälsa Börjar med att skriva att hunden ska till veterinär vid lunch idag för detta. Vår kastrerade hanhund på dryga 2,5 år har helt...
Svar
7
· Visningar
1 503
Senast: Bexzor
·
Övr. Katt Finns en annan tråd med bättre bakgrund. Men i korthet har jag hastigt fått ta hem en tidigare förvildad katt som bott ute. Katten...
2
Svar
24
· Visningar
4 514
Senast: Alexandra_W
·
Hundhälsa Jag börjar nu bli rejält trött på detta. Ni ska få hela historien. Hon har kissat inne, framförallt på nätterna, länge, 2-3 år...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
11 138
Senast: Trissa
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 905
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka