Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På galgar och lägga lite tid på att dra ut dem och se till att de hänger så slätt som möjligt.Har precis tvättat och hängt ut kläder på torkvindan. Hur hänger man långärmade skjortor/blusar så att det blir så slätt som möjligt, utan veck och skrynklor?
Mvh, HatarAttStryka
Det funkar när det blåser för då slätas ärmarna och nederdelen ut av vinden. Men när det är vindstilla?På galgar och lägga lite tid på att dra ut dem och se till att de hänger så slätt som möjligt.
Köp en sådan där "ångare" istället ! Jag använde en hos mamma igår, för att släta ut veck på nyhängda gardiner. Funkade fantastiskt bra !Har precis tvättat och hängt ut kläder på torkvindan. Hur hänger man långärmade skjortor/blusar så att det blir så slätt som möjligt, utan veck och skrynklor?
Mvh, HatarAttStryka
Jag har en... men hoppades hitta ett sätt att slippa göra något allsKöp en sådan där "ångare" istället ! Jag använde en hos mamma igår, för att släta ut veck på nyhängda gardiner. Funkade fantastiskt bra !
Trikåmaterial...Jag har en... men hoppades hitta ett sätt att slippa göra något alls
Mvh, Jättelat
Det vill jag ha en! Hatar att stryka. Har dessutom strykjärnet i syrummet (där allting pressas vid tillverkning) och orkar inte gå upp med tvätten till övervåningen..Köp en sådan där "ångare" istället ! Jag använde en hos mamma igår, för att släta ut veck på nyhängda gardiner. Funkade fantastiskt bra !
Det funkar bra även när det är vindstilla, jag torkar skjortor så inne ocksåDet funkar när det blåser för då slätas ärmarna och nederdelen ut av vinden. Men när det är vindstilla?
Tyvärr vet jag inte mer än att hon har köpt den på rea på ICA maxi för ett tag sedan... Men effektiv var den, och jämfört med ett strykjärn var den riktigt kul att använda!Det vill jag ha en! Hatar att stryka. Har dessutom strykjärnet i syrummet (där allting pressas vid tillverkning) och orkar inte gå upp med tvätten till övervåningen..
Vet du vilken sort hon har? Behöver tips!
Hm... Inte här. Men det kanske beror på hur mycket vatten det är kvar i skjortan. Och materialet och dess tjocklek.Det funkar bra även när det är vindstilla, jag torkar skjortor så inne också
Det vill jag ha en! Hatar att stryka. Har dessutom strykjärnet i syrummet (där allting pressas vid tillverkning) och orkar inte gå upp med tvätten till övervåningen..
Vet du vilken sort hon har? Behöver tips!
Tack för tipset! Ska kika på denJag har en steamer, Philips 7000. Den kostade en slant men jag är väldigt nöjd!