JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Häng med till GP-festen på Elmia
Moderator
Hästnyheter
EM-guldhästen H&M All In gjorde comeback på Elmia och som vi redan vet slutade det på bästa möjliga vis: Seger i Volkswagen Grand prix...
Hästnyheter
En kvarts miljon stod på spel när många av Sveriges bästa ryttare gjorde upp i Volkswagen Grand Prix på Elmia. I toppen regerade...
Hästnyheter
Baltic Cup hos Helsingborgs FRK avrundades med Grand Prix-klasser och ännu mer svenska segrar. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Årets första femstjärniga Grand Prix har avgjorts. Det blev dubbelt värdnationen i topp och svenskt på plats 15. ...
Källa / Läs mer...
Starlink
Hemmet Det finns tydligen en fransk konkurrent till Starlink. Om jag inte missminner mig helt så betalar Tyskland(?) så Ukraina ska ha...
Mia_R
2 minuter sedan
Ökade kostnader och djurägande
Juridik & Ekonomi Jag vet inte om jag kommer skaffa en ny häst efter Ärtan. Förhoppningsvis har hon ett gäng år kvar.
Ett liv utan katter är inget liv så...
Bison
6 minuter sedan
Vilken bok/bokserie ?
Kultur Nej, den är det inte.
Tyvärr minns jag inte mer. Det enda jag kan säga i övrigt är något som egentligen inte är någon hjälp kanske...
KesoNeso
8 minuter sedan
Tävlingsdebut
Tävling Nej du är inte gammalmodig för att du tycker så men jag tycker inte det är fel eller konstigt att gå två dagar i rad. Det är inga höjder...
Freazer
24 minuter sedan
Svar: 10
Visningar: 561
Grenar
Shettistråden del II
Gnägg Nu har jag anmält oss också till tävling!
Sist min ponny var på utställning var hon fyra och fick silver. Får se om något blivit bättre...
Blyger
Idag kl 21:58