Handtvål som löddrar bra

iNHALE

Trådstartare
Ni som har mycket kalk i vattnet, vad har ni för handtvål? Jag börjar bli tokig på att inte hitta en tvål som löddrar bra utan som bara rinner av händerna när man tvättar sig. Jag har testat nästan alla sorter som finns i affären och även samma sort som vi använder på jobbet och som löddrar jättebra med vattnet där men hemma löddrar det öht ingenting.
 
Vi har inte problem med kalk, men om det bara är skummandet som är problemet så kanske lösningen kan vara en tvålpump som gör att tvålen skummar? Vi har en från Hemtex. Man blandar valfri flytande tvål med vatten och kan därför själv påverka om man vill ha ett hårt eller ett lätt och fluffigt skum.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag pressar tänderna när jag sover vilket gör att jag får ont i nacken och huvudvärk väldigt ofta. Dock stämmer inga av...
2
Svar
33
· Visningar
1 794
Senast: Amha
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
915
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska...
2
Svar
20
· Visningar
1 983
Senast: super
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 354

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp