gul_zebra
Trådstartare
Definitivt! Jag gillade säsong 2 förvisso men zonade gärna ut ibland. Det gör jag inte nuNi som har sett avsnitten, verkar säsong tre bättre än säsong två?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Definitivt! Jag gillade säsong 2 förvisso men zonade gärna ut ibland. Det gör jag inte nuNi som har sett avsnitten, verkar säsong tre bättre än säsong två?
Om du visste hur långsam min dator är... Ibland när jag börjar skriva så måste jag vänta in den innan texten liksom kommer fram i rutan. Ibland tar det 10+ minuter. Och det är inte en överdrift.Ah, är du ett sånt där freak som bukesurfar på telefon alltså?
Mvh vägrar surfa på nånting annat än en dator så fort text överskrider typ tre rader
Så du förutsätter att alla andra har det likadant?Om du visste hur långsam min dator är... Ibland när jag börjar skriva så måste jag vänta in den innan texten liksom kommer fram i rutan. Ibland tar det 10+ minuter. Och det är inte en överdrift.
Jag har inte riktigt råd att köpa en ny heller.
Nej, och jag har aldrig påstått det heller.Så du förutsätter att alla andra har det likadant?
Oh I know all about that. Hade en med både det problemet och samtidigt kasst grafikkort (tror jag det var) som orsakade ränder som dolde allting med lite mer för varje minut tills man fick göra en omstart för att se nånting. Fast på den tiden hade jag ingen smartphone så jag var fast vid den.Om du visste hur långsam min dator är... Ibland när jag börjar skriva så måste jag vänta in den innan texten liksom kommer fram i rutan. Ibland tar det 10+ minuter. Och det är inte en överdrift.
Jag har inte riktigt råd att köpa en ny heller.
Ni som har sett avsnitten, verkar säsong tre bättre än säsong två?
Torsdagar, men vet ej vilken tid.Jag tycker säsong 3 börjar riktigt lovande!
Nån som vet hur ofta de kommer släppa avsnitt?
herregud vilket avsnitt. Tycker den här säsongen hitintills har varit lika bra som den första.
Så himla sorgligt och rörande med Emily och sonen, och June's möte med Serena i poolhuset, dom två kan nog bli farliga tillsammans.
Det var så fint att få följa med Emily och se en återförening! Däremot är jag orolig över vad som händer nu när Waterfords vet vart baby Nichole är... Kan de (Anföraren) kunna ta tillbaka barnet? De är ju inte biologiska föräldrar... Men de kan säkert kidnappa. Jag tror inte Serena vill att barnet ska komma tillbaka och jag hoppas verkligen hon går in på spåret som June leder henne på! Det hade varit mycket spännande att se!
Alltså jag älskar närbilderna men tom jag tycker att det är för mycket nuJag var mycket besviken på säsong 2, men nu tycker jag att den här tredje är rätt bra.
Dock för mycket närbilder för länge och för ofta på June.
Jag älskar dem inte.Alltså jag älskar närbilderna men tom jag tycker att det är för mycket nu
Jag beklagarJag älskar dem inte.
Jag var mycket besviken på säsong 2, men nu tycker jag att den här tredje är rätt bra.
Dock för mycket närbilder för länge och för ofta på June.
Avskyr denna säsong ligger mest och scrollar på telefonen.
Senaste avsnittet var dock intressant!
OMFG JAG DÖÖÖÖÖR BÄSTA AVSNITTET EVER! June är så jävla bra och omg arresteringen på det!