Handmaid's tale säsong 3

Ah, är du ett sånt där freak som bukesurfar på telefon alltså? :D
Mvh vägrar surfa på nånting annat än en dator så fort text överskrider typ tre rader :p
Om du visste hur långsam min dator är... Ibland när jag börjar skriva så måste jag vänta in den innan texten liksom kommer fram i rutan. Ibland tar det 10+ minuter. Och det är inte en överdrift.

Jag har inte riktigt råd att köpa en ny heller.

Om du visste hur långsam min dator är... Ibland när jag börjar skriva så måste jag vänta in den innan texten liksom kommer fram i rutan. Ibland tar det 10+ minuter. Och det är inte en överdrift.

Så du förutsätter att alla andra har det likadant?

Oh I know all about that. Hade en med både det problemet och samtidigt kasst grafikkort (tror jag det var) som orsakade ränder som dolde allting med lite mer för varje minut tills man fick göra en omstart för att se nånting. Fast på den tiden hade jag ingen smartphone så jag var fast vid den.
Har aldrig varit så lycklig över att skrota nånting som jag var över att skrota den datorn :love:

Säsong tre verkar hitills mycket bättre än den förra, även om den också var bra. Blir inte riktigt klok på om Lawrence är ond eller god så att säga, ska bli intressant att se vae det slutar

herregud vilket avsnitt. Tycker den här säsongen hitintills har varit lika bra som den första.

Så himla sorgligt och rörande med Emily och sonen, och June's möte med Serena i poolhuset, dom två kan nog bli farliga tillsammans.

herregud vilket avsnitt. Tycker den här säsongen hitintills har varit lika bra som den första.

Så himla sorgligt och rörande med Emily och sonen, och June's möte med Serena i poolhuset, dom två kan nog bli farliga tillsammans.
Det var så fint att få följa med Emily och se en återförening! Däremot är jag orolig över vad som händer nu när Waterfords vet vart baby Nichole är... Kan de (Anföraren) kunna ta tillbaka barnet? De är ju inte biologiska föräldrar... Men de kan säkert kidnappa. Jag tror inte Serena vill att barnet ska komma tillbaka och jag hoppas verkligen hon går in på spåret som June leder henne på! Det hade varit mycket spännande att se!

ja jag tänkte också på det, om dom (eller snarare han) kommer att försöka någonting. Kändes dock som att Serena var nöjd/glad/lättad (?) att se att babyn mådde bra. Så jag tror som du, att hon inte vill att Nichole kommer tillbaka.
Det var så fint att få följa med Emily och se en återförening! Däremot är jag orolig över vad som händer nu när Waterfords vet vart baby Nichole är... Kan de (Anföraren) kunna ta tillbaka barnet? De är ju inte biologiska föräldrar... Men de kan säkert kidnappa. Jag tror inte Serena vill att barnet ska komma tillbaka och jag hoppas verkligen hon går in på spåret som June leder henne på! Det hade varit mycket spännande att se!

Jag var mycket besviken på säsong 2, men nu tycker jag att den här tredje är rätt bra.

Dock för mycket närbilder för länge och för ofta på June.

OMFG JAG DÖÖÖÖÖR BÄSTA AVSNITTET EVER! June är så jävla bra och omg arresteringen på det! :nailbiting::banana:
ÄNTLIGEN börjar det vända! Höll på att ge upp, men nu jeklar! Undra om Serena visste att det skulle hända? Jag tror faktiskt det. Och nu går hon ur från Gilead som en fri kvinna igen. Så mycket som tyder på det, som när hon sa att "hur kunde du ta författarskapet från mig?" Och sista sexet med honom, och det nervositeten hos henne strax innan mötet med amerikanen, och självklart att de körde själva och just mötte upp amerikanen. Och allt börjar äntligen gå Junes väg, jag hoppas verkligen verkligen att hon får med sig alla barn!!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 162
Senast: Hazel
·
Fordon Är det nån idé sälja vinterhjul nu? Är stora 19 tums däck och fälg. Dubbar. Vi byter bil i september och får nya hjul då så behöver inte...
Svar
12
· Visningar
1 124
Senast: BernT
·
Hundhälsa För 2 dagar sen började vår Staffe Iris att skaka och så småningom även hässja kraftigt. Vi avvaktade nån timme men beslöt snart att åka...
Svar
7
· Visningar
1 469
Senast: Rugge
·
Kropp & Själ Hur hanterar ni stress? Klarar ni av stress? Jag märker att jag inte längre kan hantera stress. Det går överstyr. Blir arg, pulsen går...
Svar
16
· Visningar
1 486
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama