Min pålle är behandlad för hovledsinflam bägge fram och knäled bak. Dock krånglar fotfarande höger fram då de andra verkar ha tillfrisknat. Han har vilat i nio veckor.Idag när jag skulle ut med pållen på morgonen gick han jättelustigt. Han verkade verkligen ha ont. Skall jag beskriva gången så gick han sakta, obalanserat och sträcker på halsen och liksom änder och vrider på huvudet. Gången är även stötig och ej i takt. Såhär dåligt har han nog aldrig gått ut sedan vi fick diagnosen. Usch vet inte vad jag skáll göra, mår verkligen skit för tillfället p.g.a av andra omständigheter. Har ett återbesök inbokat på Måndag. Just nu går han i en ganska liten plan gräshage med sin kompis, de är väldigt lugna men står jku inte helt stilla hela tiden. De busade lite igår men kan att göra med att hagen var ny för dem båda, idag är de lika lugna som vanligt. Med rörelse menar jag att de skrittar och rullar sig, min pålle rullar sig säkert sex gånger då han kommer ut på morgonen, han tycker det är jätteskönt.
Vad skall man göra tills återbesöket.
Kan tillägga att jag hade honom i sjukhage de fem första veckorna, gick bra i början men sedan kom problem som att han rullade fast i staketet, blev jobbig tt leda ut och in(riktigt jobbig).
Vad skall man göra tills återbesöket.
Kan tillägga att jag hade honom i sjukhage de fem första veckorna, gick bra i början men sedan kom problem som att han rullade fast i staketet, blev jobbig tt leda ut och in(riktigt jobbig).