L

lein

är det vanligt att en kastrerad han katt har två hemm?
för det har min feta gösta, men det är bara när våran hon katt får bebisar då försvinner han typ en till två veckor och är dubbelt så fet!
men sen kan han vara hemma typ en vecka sen går han i väg igen och blir lite fetare ytligare!
men här kommer det konstiga våra katt ungar har flyttat hemmifrån nu men han fortsetter att gå i väg!
så är det här normalt??
svara gjärna!

Sv: han katt

Det är inte ovanligt att lösgående katter är borta flera veckor i sträck, speciellt inte om dom hittar mat någon annan stans (kanske inte nödvändigtvis är så att någon matar just honom utan kanske ställer ut mat till sina egna katter/igelkottar eller dyl utomhus).

Sv: han katt

aa det kan ju va så men han är inte bara ute katt utan han får gå in när han vill och så.
men där det finns mat där e han hahahah

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
848
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 476
Senast: Hazel
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 144
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 884
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV