HAN ÄR HEMMA!!!!

Sablar22

Trådstartare
Dom ringde från OK-macken imorse.. det var en katt där som gärna ville smita in :D
Den var grå och såg ut som whiskas-katten, och då kom dom att tänka på oss!
Vi åkte dit på direkten och när sambon ropade hans namn så var det en överlycklig Findus som kom emot honom :love: :cry:

Alltså, han är hemma igen *snörvlar*
Har ju varit borta sen sista april :crazy:
Iofs så måste det vara någon som har matat honom för han är stor och tjock :angel:

Hundarna hälsade han artigt på när han kom hem igen ...men sen fick han syn på kattungen Turbo :eek:
Det var kanske det äckligaste han hade sett i hela sitt liv :rofl:
Men det ser ut att gå bra, Findus är hemma och har återigen tagit över rollen som Kung :love:

Åh vad jag svammlar.. men jag är bara så förbannat glad :banana:

Nemen ÅÅHH! :love: Vad rörd jag blir!! Vilken lycka det måste vara!!! :banana:

Du anar inte :o hela familjen grät, tom min mamma :D

Men han är så stor :eek: och han gillar inte riktigt den lilla katt-terroristen, kattungar är bara jobbiga :p

Just nu sover dom båda två på sängen brevid mig, 1dm ifrån varandra :love: :love: :cry: :love:

Åh vad skönt att läsa sånt här! :love:

MYCKET tonfisk till den kissen nu, så han fattar var han har det bäst ;).

mandalaki

ÅÅÅHHH!!! Vad härligt att han kom hem! Han och den lilla kommer nog överens, måste nog bara smälta att en ny kommit dit.. Ge honom riktigt god mat och skäm bort honom med gos och värme. Undrar var han varit? Bra iallafall att någon gett honom mat och förhoppningsvis bostad under hans resa! ;)

nä nä, ingen tonfisk till den här herrn, han ska ha torrfoder..allt annat ratar han :crazy:
Lill-Turbo däremot ska bara ha burkmat :D

Findus har fått vara ute idag, han gick inte speciellt långt och kom som en oljad blixt då jag ropade :love: :love: :love:

Jodå det ser ut som om dom kommer jättebra överrens :bump:
Findus tvättade Turbo nu för en stund sen.. efteråt hade dom en brottningsmatch :D

Dom har varit ute en liten stund men kom självmant in :love: :bow:

Åååh en liten Findus :love: :cry: :cry:

Saknar min egen lille Findus så rackarns mycket :( Död är han inte, men vi bor liksom inte i samma stad längre han och jag...

nä, en STOR Findus :D

Trist att höra, men jag är säker på att han tänker på dig lika mkt som du tänker på honom
*kram*

Liknande trådar

Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
902
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 575
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 934
Senast: Lhas
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
2 016
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka