Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sandraaa skrev:Jag har haft sammanlagt 4 hamstrar och de är mysiga djur Saknar dem faktiskt lite ibland!! Tyvärr har jag inte haft någon tur med mina hamstrar Köpte först en hamter men ville efter ett tag ha en till. De på djuraffären sa att det gick oftast bra att släppa ihop två hamstar så vi prövade. Men det gick verkligen inte, den första jagade bara omkring henne och det slutade med att hon rymde ur buren flera gånger. Så vi delade på dem. Men kort därpå märkte vi att den nya hamstern inte verkade va som hon skulle, hon hade antagligen något fel i hjärnan och dog stax därpå.. Köpte då i stället två hamstersystrar, och de funkade bra ihop Bara småbråkade med varandra ibland, men så helt plötligt en kväll hittade jag den ena av dem ihäl biten av den andra. Snacka om att jag blev ledsen! Så du hade jag bara två hamstrar igen för jag hade fortfarande den första kvar också. När hon var ungefär två år fick hon en stor tumör på mage, jätteläskigt.
Så till slut fanns bara en kvar och med henne är det ingen som vet vad som hände... Men en dag fanns hon helt änkelt inte i buren, och vi är nästan 100 % säkra på att ur den buren hade hon inte kunnat rymma. Det enda jag vet är att en kompis som var väldigt avendssjuk på mig eftersom jag hade hamster var där innan och jag lämnade henne en liten stund ensamn i mitt rum när jag åt.. inte kan väl hon ha gjort något? jaja, det var länge sen nu och jag lär aldrig få veta vad som hände Hoppas du får mer tur med dina hamstrar!!
Gilette skrev:Funderar på att köpa en hamster, ngn som vill berätta lite om hur det är att ha en hamster. De är inte särskilt aktiva va?
Zandrizen skrev:Och katten försökte äta upp honom några gånger