Hamster tråden!!

Sv: Hamster tråden!!

Jag har en guldhamster. Jag ska försöka fixa en bild på henne :)
FAKTA(om min hamster)
Namn:Pim(kallas för Pimsson eller Pims)
Ålder:1år(fyller 2 den 14e feb 25 dec idag)
kön:Hona
Färg:silver
Övrigt:En snäll hamster har dock en egen vilja.(jag får inte "möblera" i hennes bur hon flyttar tillbaka allt)

Har haft 2 guldhamstrar, Jaffa var min första (cremefärgad, vit) Henne fick jag avliva eftersom hon fått en sjukdom som hette WetTail:(. Jag hade en hamster som gick bort i juni också tror jag det var:cry:Jag höll henne i mina händer tätt intill mej när hon dog. Hon var konstig i buren, liksom hängde med halva kroppen utanför huset och kände inte igen mej när jag stack fram fingret, gick bara och gömde sig och visade tänderna:( Saknar henne så jävla mycket!!:cry:Hon hette Sudden, kallades ofta för Suddis. Naturfärgad.

Hur lägger man in bilder?? Måste bilderna finnas på en internetsida eftersom att man ska länka till bilden??

Min gammeltant "Majsan".
Heter Nalle-Maja och är en creme bandad guldhamster.
Vet ej exakt ålder, men skulle tippa på att hon börjar närma sig 2 år nu.
Creme-färgen börjar bli mer och mer grå/vit-aktig.

Enormt sällskaplig dam!
Sätter man ner handen klättrar hon genast upp i den. :D

Denna är den nyaste jag har på henne.
Ska dock ta en ny sen när jag får min kamera.
f_G009m_56494c5.jpg

*kl*

Jag har hanne som hans uppfödaren avlar på, han har stamtavla och är NF dom spot bandad. Han är en hanne ur hennes första kull av guldhamstrar och han är juvlig :love:

Apollo

Apollo 2

Någon som vet hur man lägger in bilder!??:confused: Tacksam för svar!

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 193
Senast: Ridinglady
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
1 064
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 431
Senast: Ajda
·
Däggdjur Efter 4 år utan djur står jag inte uuuut! Så jag har bestämt mig för att skaffa hamster igen. Hade flera stycken (alla i egna burar!)...
Svar
3
· Visningar
994
Senast: Modig_Korn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama