Hamnar snett i trådar med olästa iblägg

Pancakes

Trådstartare
När jag går in i trådar för att läsa nytillkomna inlägg hamnar jag fel sen nån dag tillbaka. Detta är när jag läser på mobilen.

Såhär blir det




Det är alltså inlägget i nederkanten som är det första olästa. Jag väntar tills sidan har laddat klart, jag har bara läst via mobilen i trådarna innan och scrollar inget under tiden som den laddar.

Är jag ensam om problemet?
 
Jag hamnar också fel när jag klickar för att se olästa inlägg. Men jag hamnar en bit ner på det första olästa inlägget så jag får scrolla upp för att se början av inläggen. Använder mest iPad.
 
Jag hamnar också fel när jag klickar för att se olästa inlägg. Men jag hamnar en bit ner på det första olästa inlägget så jag får scrolla upp för att se början av inläggen. Använder mest iPad.

Jag har samma problem med min Samsung platta och ibland även på samsung g3 mobilen
 
Jag hamnar fortfarande fel i trådarna när jag surfar på mobilen. Nyss fick jag scrollar ner tre inlägg innan jag kom till första olästa.

Krånglar det fortfarande för er också @Appleflower och @palle ?
 
Oftast, men jag får scrolla uppåt istället för neråt. Missar ibland ett helt inlägg för att jag hamnar för långt ner på sidan.
 
jag får skrolla uppåt när jag går till första olästa, hade det inte varit för att sidan hela tiden vill tillbaka till det startläget hela tiden då den laddas så hade det inte varit ngt problem, men är man snabb och vill läsa /skrolla vidare och inte vänta på att annonserna osv ska laddas, så är det jobbigt då man inte kommer ngn vart på sidan.
 
Nyss hamnade jag på sidan 3 istället för sidan 20.
Och när jag tryckte på 20 så hamnade jag i tur och ordning på sidorna 8, 10 och 18 innan jag hamnade på rätt sida, sen fick jag scrolla ner till rätt inlägg......
 
Jag har inte upplevt några av dessa problem varken på mobil eller dator, jag förstår inte vad det kan bero på att ni hamnar snett.
 
Finns det bilder i de trådar det blir så? Då kan det vara att ni skickas till det olästa inlägget innan bilderna hunnit laddas och när de väl gör det så hamnar man fel eftersom de flyttar ner alltihop.
 
Man kan hamna för högt upp i en tråd om man har en så pass stor skärm att sidan nedanför det inlägg man skall till inte är lång nog, om ni förstår vad jag menar.
 
Man kan hamna för högt upp i en tråd om man har en så pass stor skärm att sidan nedanför det inlägg man skall till inte är lång nog, om ni förstår vad jag menar.

Jag har bara problemet när jag använder iPhone, oavsett stående eller liggande. På datorn fungerar det som det ska för mig.
 
Finns det bilder i de trådar det blir så? Då kan det vara att ni skickas till det olästa inlägget innan bilderna hunnit laddas och när de väl gör det så hamnar man fel eftersom de flyttar ner alltihop.
Nej, nej, för mig har det ingen koppling till bilder. Hade det haft det hade jag inte tyckt att det varit märkligt alls.
 
Har letat och enligt en uppgift jag hittat skall det vara ett generellt problem med iphone och ipad att bilder ställer till det, då sidan laddas först och man hamnar rätt och sedan laddas bilderna in och förskjuter det hela. Detta skall vara ett problem som apple inte löst, möjligen är det ett safari-problem, då alla ios webbläsare har safari i botten.

Frågan är om ni andra som haft problem med icke ios enheter har drabbats av något helt annat problem, att som palle beskriver hamna på helt fel sida och sedan hamna på fel sidor igen känns troligen som något helt annat problem.
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
812
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 861
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 993
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 457
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp