Hamnar fel i trådar med mobila enheter

Hedinn

Trådstartare
Moderator
Om jag klickar på en rubrik till en tråd jag läst tidigare, som har fått nya inlägg, så hamnar jag inte vid det första olästa inlägget som tidigare utan högst upp på sidan det inlägget befinner sig på.

Bläddrar jag sen vidare till nästa sida med hjälp av knapparna längst ned så hamnar jag längst ned på nästa sida, inte högst upp som innan. Är det något som hänt med funktionerna eller är det bara jag som stött på problemet?

På datorn fungerar det som vanligt, men har problemet både på mobilen (iPhone) och på min iPad.
 

Liknande trådar

Tjatter Goda roller: Bagaren - När hen blir uppäten så orkar inte ulvarna äta nästa natt, det vill säga ingen dör. Byfånen - Som byns fåne har...
41 42 43
Svar
853
· Visningar
25 004
Senast: Kilauea
·
Bukefalos När jag går in i trådar för att läsa nytillkomna inlägg hamnar jag fel sen nån dag tillbaka. Detta är när jag läser på mobilen. Såhär...
2
Svar
20
· Visningar
1 494
Senast: palle
·
I
Bukefalos Det har hänt någonting... :crazy: Efter varje lång tråd med flera inlägg står det ju alltid 1,2,3,4,5... osv efter titeln i...
Svar
3
· Visningar
836
Senast: Iglatjarn
·
M
Hästmänniskan (visste inte riktigt vart jag skulle lägga tråden så den fick hamna här nu.) så som texten löd, det är så här jag har en "plast...
Svar
3
· Visningar
943
Senast: Inka-90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp