Hamasteruppfödning.

J

Jozephin

Har noga övervägt mitt beslut om två dvärghamstrar och kommit fram till att jag skall försöka hitta en guldhamster i ställlet. Efter en hel natts funderingar och massor med mer kom jag fram till det så...
någon som nu känner till någon som har en kull på väg eller nyligen fått guldhamster ungar i närheten av göteborg/kungsbacka/varberg?

Sv: Hamasteruppfödning.

gå in på svenska hamsterföreningen å kolla.
jag har annars snart till salu, men jag bor i sthlm :angel:

Har kollat runt på massa olika sidor. Inkl svenska hamsterföreningen. Ingenting verkar det finnas i närheten av göteborg.

Stockholm är tyvärr alldeles för långt. :(

Vet inte riktigt vad som räknas som reklam eller inte så jag PM:ar dig två uppfödare som bor inom den radien du efterfrågar som jag vet har fött upp dvärghamstrar innan och som jag tror fortfarande föder upp sådana.
Uppfödarna finns reggade hos SHF.

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 884
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Så blev det luciamorgon, med luciatåg på TV och massor av luciatåg, runt om i städer, kommuner och facebookflöden, trots att spam om...
Svar
3
· Visningar
509
Senast: IngelaH
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 840
Senast: Anonymisten
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 140
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Valet i USA
  • Secret Santa 2024