Halv spinoff på löptik

lady_vip

Trådstartare
När vågar man släppa sin färdiglöpta bland andra hundar igen? Då menar jag på typ rastplatser?

Jag är så bekväm med mina kastrerade tikar och har dessutom bott i ödemarken innan, så det har inte varit ett problem innan. Men lillskiten började väl löpa för snart 3 veckor sen, slutade blöda för 3-4 dagar sen och vulvan har gått tillbaka och är i stort sett normal igen. Okej att hon fortfarande säkert luktar gott, men jag vet ju också att parningsdygnen ligger sent, kanske kan jag ha rejäl otur..?? Men då borde väl vulvan fortfarande vara förstorad..??

Vill så gärna gå och bada med hundarna i det fina vädret:D

Sv: Halv spinoff på löptik

I det läget hade jag badat hunden (för att få bort löplukt ur pälsen) och gett mig ut och låtit henne leva som vanligt;)

Liknande trådar

Hundhälsa Vi tingade valpen med två kulor nere,även på veterinärintyget som gjordes 2 dagar innan hämtning så var bägge nere,när vi väl kommit hem...
Svar
3
· Visningar
11 113
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Jag kastrerade min hund för ett par år sedan, och efter operationen blev hon inkontinent. Inte lite småskvätt, utan tvärtom - går hon...
Svar
0
· Visningar
2 599
Senast: Turali
·
Hundavel & Ras Är vansinnigt arg, en granne har klivit in och öppnat och släppt ut löptiken till vår hane medan vi var ute och åt lunch. Sambon tycker...
Svar
9
· Visningar
2 700
Senast: Halali
·
Övr. Hund Det här är kanske lite luddigt skrivet, men jag vet inte riktigt hur jag ska skriva just nu. Izor fick "stryk" av sin bästis...
Svar
6
· Visningar
954
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka